Головна » Статті » Огляди

Огляд ігри Dungeon Siege III
Переглядів: 1137
Добавив: [SaberHagen] | 18.12.2024
Джерело: http://shpiller.in
Серію ігор Dungeon Siege складно назвати ідеальною, багато в чому через
однотипних і дуже довгих лабіринтів і повторюваних завдань, насаджувалися творцями з Gas Powered Games.
Можливо, заради свіжого погляду Dungeon Siege III була передана Obsidian, яка не тільки зберегла атмосферу оригіналу, але і додала в неї необхідної глибини, урізавши 50 годин одноманітного підмітання підземель до 10 годин динамічної гри.

Історія облоги підземелля 3 починається через 150 років після подій попередника, фокусуючи заплутане розповідь навколо залишків таємного ордена миру і справедливості, став десятим легіону, до якого мають безпосередній відносини чотири головних персонажа. Саме вони можуть схилити чашу терезів долі в потрібну сторону, врятувавши орден, себе і навколишній світ.

Кожен з чотирьох представлених в грі героїв відповідає ігровому стилю і очікуванням покупців. Якщо вам подобаються рукопашні сутички і ближній бій, то Лукас і його меч до ваших послуг. Шанувальники стихійної магії і потужних заклинань можуть вибрати Рейнхарта, який також непоганий в ближньому бою. Катерина підійде любителям далекого бою, виблискуючи рушницею і двома потужними пістолетами. І, нарешті, арахонт Анджали не проти використовувати вогняну магію і посох як з далекого, і близького відстані. На превеликий жаль, розробники позбавили нас візуальної кастомізації (не всім любителям магії подобається грати за смутного діда) і можливості перейменування вибраного персонажа.

Крім базових умінь, кожен з героїв може розвинути шість атак сил - три на кожну бойову форму. Кожна бойова форма відрізняється типом використовуваного озброєння або пропорціями захисту і нападу. Спеціальні атаки вішаються на основні кнопки і можуть бути активовані під час бою в міру свого відновлення. Так,
наприклад, Анджали може швидко відновлювати здоров'я, створювати стіну
вогню і викликати вогняного шакала для допомоги в битвах з босами.
Її бойові форми - вогненна, де вона плюється фаерболламі і людська, в якій вона вступає в ближній бій з гострим палицею. Для Катерини форми представлені рушницею і здвоєними пістолетами. У міру отримання досвіду і нових рівнів, гравці можуть прокачати сили (5 рівнів), збільшуючи їх атакуючі або захисні елементи, а так само вкладаючи окуляри досвіду в спеціальні здібності, підвищують або
понижуючі шкоди на полі бою.
Природно, кожен вибір веде до жертв і вам доведеться вирішувати збільшити вам шкоди від магії або посилити її відновлюють властивості.

Найважливішим елементом ігрового процесу є збір Лутай, який зустрічається в скринях, руйнуються об'єктах, на зразок бочок і столів, а також вивалюється з
повержених противників.
Лута в Dungeon Siege III багато і його тип точно підлаштовується під вибраного персонажа. І саме в його кількості полягає одна з головних проблем гри - якщо перші години можна ретельно вивіряти приміряєте елементи одягу і магії, то до середини просто не хочеться копатися в десятках предметів, які до того ж ранжуються за ціною, але не можуть бути розсортовані за спеціальними атрибутам, на зразок стихійних бонусів. Тому, в моєму випадку, лут збирався протягом декількох завдань, щоб бути обраним і використаним виключно виходячи з його ціни на вільному ринку. До речі, купувати предмети в крамницях, також як і продавати - абсолютно марне заняття, тому що за наступним поворотом вас чекає купа барахла, яке в рази краще, ніж унікальний предмет у торговця, загальною вартістю в ціле багатство.

Сюжетна складова Dungeon Siege III крутиться навколо походу головного героя і його напарників проти злобної Джейн Кассіндер, спадкового арахонта
(посильного богів), що знищила більшу частину 10-го легіону.
Там
де у Gas Powered Games були три рядки - у Obsidian кілометри тексту,
захованого в діалогах і численних табличках і фоліантах.
При
цьому творці уникають прямого конфлікту з головною лиходійкою, плетучи
мережу з політичних інтриг і складних змов, де вам належить дати
обіцянки і взяти на себе відповідальні рішення про долю світу і його
мешканців.
А також знайти якомога більше союзників. При
цьому колесо діалогів часто пропонує складні рішення, які ведуть до
гострих конфліктів або нездійсненним обіцянкам в майбутньому.
Крім
того, гравця обважують другорядними завданнями, де пошук зниклих без
вести селян в павукової лігві і ловля чудо-риби - саме звичайна справа.
Завдяки
зручній системі відстеження квестів, в Dungeon Siege III завжди можна
виставити пріоритетні завдання і натисненням однієї кнопки отримати
наочний маршрут-підказку з найкоротшою дорогою до точки призначення.

Графічна складова проекту викликає змішані почуття. Яскраві і соковиті фарби облазить при близьких планах під час спілкування з іншими героями, а камера з фіксованим видом зверху не завжди дозволяє побачити наближається ворога або зрозуміти своє місцезнаходження. Опціональне наближення камери до головного героя тільки погіршує поле зору. Але навіть до цього можна звикнути.



ВІЗУАЛЬНИЙ ОГЛЯД
Візуальний огляд базується на основних ознаках ігри і є доповненням до основного огляду.



Dungeon Siege III - це все ж кооперативна гра з Падіння випадають
багатокористувацьким режимом, де всі досягнення зберігаються у головного
гравця до наступної сесії.
Інші учасники не зможуть забрати з собою золото та інші рідкісні предмети. А в локальному кооперативі зміна другого героя понесе з собою всі накопичені попередником елементи обмундирування. При
цьому врахуйте, що без друзів вам буде дуже складно здолати босів
(смерть означає завантаження останнього збереження), не маючи під рукою
товариша із заклинанням воскресіння.
Проект також підтримує кооперативне проходження на одному телевізорі без поділу на кілька екранів і інших візуальних збочень, що в деяких випадках (особливо після LEGO: Гаррі Поттер) справжній порятунок.

Dungeon Siege III - це серйозна заявка на глибоку рольовий пригода з атрибутами паперових D & D всесвітів, злегка зіпсовані кривої камерою,
незручною системою збереження (без чекпоінти), трохи перевантажена
діалогами, незручним інтерфейсом і давно забутими в інших іграх
обмеженнями.
Obsidian створили дуже глибоку і цікаву всесвіт, яку залишилося відшліфувати при наступному втіленні.

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]