Розробники із студії DICE представили велику інформацію про майбутній шутер Battlefield 3.
Руйнування оточення і масштаб гри: У
грі будуть присутні міні-руйнування, дані руйнування представляють
собою те, що гравець може зруйнувати навколо себе, це укриття за якими
ховаються ваші вороги, саме чудове, це те що можна пробити в стінці
будівлі дірку і увійти до нього спокійно без зайвих проблем, за це думаю кожен любитель шутерів і любить Battlefield. У грі додали і масштабні руйнування, ви зможете руйнувати фасади будинків і так далі. Ще,
в грі буде присутній "система руйнування укриттів" так що ви не будете
довгий час сидіти за якимось об'єктом, рано чи пізно до вас прилетить
снаряд і від вас і вашого укриття залишиться тільки порожнє місце. Поки що, Battlefield 3 - це єдина гра яка має на стільки опрацьовану систему руйнування.
Саундтрек і звукові спецефекти гри: Розробники гри поліпшили кожен з аспектів звукових супроводів Battlefield 3. У
грі робили упор на те, як реагує обстановка в грі на звук, розробники
поєднали звукові ефекти з відео-ефектами, наприклад при вибуху ваша
камера буде трястись и.т.д - говорить звуковий директор студії DICE.
Дизайн Battlefield 3: Художники і дизайнери працювали з ігровим движком в реальному часі. Тепер,
коли ви що або змінюєте в грі, ви зможете побачити як змінюється
місцевість тобто впливає на зміну навколишнього середовища. Ігровий движок Frostbite 2.0 має безмежні можливості і зараз підтримуємо практично будь-які можливості освітлення. Ми можемо помістити в кімнату хоч сотню ламп освітлення, все оточення гри зморяться дуже реалістично. Battlefield 3 - найкраща з серії Battlefield за всю історію франшизи - сказав глава дизайнерського відділу студії DICE.