Головна » Статті » Проходження

Проходження ігри Bulletstorm
Переглядів: 845
Добавив: [SaberHagen] | 18.12.2024
Джерело: http://shpiller.in
Пролог - Глава 1.

Дивимося вступний ролик, використовуючи «QTE» під час допиту противника. Покинути вантажну палубу нам завадив вибух. Швидко натиснувши на дві кнопки по черзі, блокуємо розгерметизованою частину корпусу. Проходимо через перешкоди і, використовуючи прискорення, добираємося до ліфта, а потім до містка. Дивимося ролик і починаємо розстрілювати з гармати корабель «Одіссея». Як би не старалися, нас все одно підіб'ють. Стрімко пролітаємо крізь «Одіссею» і терпимо крах на планеті. У цей же самий час згадуємо, що було кілька років тому. Спускаємося вниз по будівлі на магнітних черевиках. Добираємося до точки проникнення і потрапляємо в будівлю. Де вбиваємо Брайса Новака, а потім кілька головорізів, після чого спогади перервуться. Прокинувшись на розбитому кораблі, добираємося до Іші. Він без свідомості і потрібно доставити його в лазарет. Щоб вилікувати Іші потрібна енергетична батарея для мед. станції. Вирушаємо разом з напарником на її пошуки. Перші вороги дуже слабкі і легко знищуються комбінацією «Штурхан» + постріл по будь кінцівки. Вибираємося на поверхню і продовжуємо пошуки, вбиваючи зустрічаються ворогів. Елітний загін «Фінальне Ехо» генерала Саррано володіє унікальним гаджетом «Батіг». Підбираємо цей самий «Батіг», після того як одного солдата розмаже некерована машина. Хлистом можна притягувати супротивників, предмети. Також стоять на шляху перешкоди у вигляді невеликих конструкцій. Висмикуємо капсулу і забираємо батарею. Повертаючись назад, використовуємо хлист по повній програмі. Добираємося до медичної лабораторії. Підключивши батарею, виходимо з лабораторії і спостерігаємо за операцією через скло. Дока вбивають, а ми відбиваємо атаку ворогів. Цього зробити не вдається і напарника вбивають. В останній момент вистрілює по балонів з пальним.


Крок 1 - Глава 1.

Пробираємося по зруйнованої місцевості. Виявивши перший «Набір амуніції» вивчаємо його. Для цього використовуємо хлист. За кожне вбивство нараховується певна кількість очок. Притому, чим витонченішими вбивство, тим більше очок. Очки можна витрачати на спорядженні та поліпшення зброї. Робити це можна тільки в певних місцях. Якщо «Набір амуніції» виявиться поруч, надійде повідомлення. Набирає першу 1200 очок. Таблиця вкаже всілякі комбінації і нагороди за їх виконання. Добираємося до заводу. Ворогів за укриттями бажано обходити з флангу, або викурювати за допомогою хлиста. Проти тих, що розташувалися на верхніх рівнях, також використовуємо хлист, щоб підривати знаходяться там ємності. Очки можна отримати ще й за швидку реакцію. Періодично нам будуть пропонувати, затиснувши певну кнопку, спостерігати якийсь час за важливою подією. За моментальну реакцію отримуємо максимальну нагороду. Пробігаємо по сходовій арці і на вантажному ліфті спускаємося вниз.


Крок 1 - 2.

Просуваємося по комплексу, знищуючи ворогів. Добираємося до гаража і руйнуємо кілька вертушок, поки не прибудуть ще декілька супротивників. Висмикуємо їх з верхніх рівнів батогом. Коли прилетить вертоліт або розстрілюємо його, або використовуємо хлист. Другий спосіб набагато швидше, якщо робити все правильно без помилок. На заклинили воротах використовуємо хлист. Продовжуємо йти вперед, розбираючись з ворогами. Побачивши кулемет, висмикуємо з нього противника, але не поспішаємо підбирати його, інакше зарядки не вистачить на знищення всіх вертушок. Іші може померти, якщо не зарядити батарею. Дійшовши до генераторної, відправляємо ворогів прямо на електропроводу. Напарник отримує заряд і все стає добре. Зустрівши першого міні-боса, направляємо погляд у його бік. Він тільки на вигляд виглядає не вбиває. 1-2 пострілу спеціальними боєприпасами з гвинтівки відправлять його в нокаут. Залишається тільки добити, стріляючи по висвітлених зоні - це голова або «п'ята точка». Підбираємо кулемет і розстрілюємо всіх і вся. Після ролика, ми знову за кулеметом. Наше завдання не догодити під величезне колесо йде слідом. Спочатку знищуємо машини. Щоб вести практично безперервний вогонь потрібно обов'язково робити невеликі затримки. Потім бажано якомога швидше вбити всіх супротивників на що з'явилася платформі. Тільки потім приступати до вертольотів. Впоравшись з ними, знищуємо кілька торпед. Далі важливо стріляти по червоних резервуарів з паливом не пропускаючи жодної. Вертольоти постійно будуть відволікати, тому на них можна і зовсім не звертати уваги, враховуючи, що вони завдають шкоди невеликий здалеку. Прибуває ще одна платформа з підкріпленням. Знищивши всіх, спостерігаємо за повертаються колесом.


Крок 1 - 3.

Деремося по зруйнованої конструкції і по канату спускаємося вниз. Добираємося до печери, попутно знищуючи кілька головорізів і один вертоліт. У нового типу супротивників, після вбивства, забираємо потужний пістолет. Його альтернативний вогонь - ракетниця, від пострілів якої необхідно ухилятися. Тих, хто стріляє з неї, вбиваємо влучним попаданням в голову. У печері виявляємо величезні яйця невідомої істоти. Через кілька секунд почуємо його гарчання, після чого нам дається півтори хвилини, щоб прорубати собі хід до виходу. Стріляємо по яйцях, бажано з пістолета, і біжимо, що є ніг. На виході Іші заводить вертоліт. Сідаємо в нього і відлітаємо. Чудовисько намагається нагнати нас, проте ми вистрілює по хисткою конструкції, залишаючи його під завалом каменів.


Крок 2 - Глава 1.

За кам'янистій місцевості добираємося до міста. Пройти через прірву можна використовуючи хлист упускати уламки літака. У місті як зазвичай мешкають кілька груп супротивників. Головорізів з ракетницями не можна притягувати хлистом, їх можна тільки вбивати зі зброї або стусанами заганяти в шипи кактуса та ін У клубі знищуємо міні-боса, 1-2 постріли з альтернативного режиму гвинтівки, і підбираємо його кулемет. Якщо відчули, що хтось сильно б'є, але начебто джерела небезпеки перед нами немає, обов'язково слід обернутися. З мініган вбиваємо з'являються супротивників. Вийшовши на вулицю, стріляємо по вибухонебезпечним каністр на верхніх рівнях, щоб убити якомога більше ворогів. Пробігши через бункер, вибиваємося на вулицю. З новим типом противника, камікадзе, краще не стикатися. Вони дуже вибухонебезпечні і швидко, тому їх знищувати потрібно виключно здалеку. Витримавши хвилю, Іші розкриває чергові ворота не без шкоди для себе. Не забуваємо підібрати нову зброю. Піднімаємося на дах і, зустрівши міні-боса, швидко вистрілює по ньому з кістомета (метальні ланцюга). Добираємося до капсули, але вона порожня. Мабуть Тришка встигла втекти і, принаймні, може за себе постояти. Трохи згодом ми знаходимо її. Вбиваємо всіх хто стоїть між нами. Тришка намагаємося втекти і настійно «просить» не переслідувати її. Повертаємо направо, але не поспішаємо - попереду кілька камікадзе. Входимо в будівлю і деремося вгору по сходах. За гілці переходимо на іншу сторону. Намагаємося наздогнати Тришку, вбиваючи противників на шляху. Після чергового міні-боса, входимо в розважальний комплекс.


Крок 2 - Глава 2.

Пробираємося через «Купол монстрів». У амуніції набуваємо ударник до хлисту. Він особливо гарний у місцях великого скупчення супротивників. У макеті міста утримуємо напад ворогів, їх можна заштовхувати на електризуватися будівлі. Іші лагодить люк, і ми швидко стрибаємо вниз, ухиляючись від великого монстра. Вибираємося в обхід, використовуючи батіг, щоб відкрити грати. Намагаємося втекти від монстра, який насправді виявляється радіоуправляючим роботом. Оволодівши пультом управління, застосовуємо мехатона для розчищення шляху. Знищуємо ворота і проривається назовні. Тут стріляємо по поміченим міні-босам, які розташувалися в будівлі. Ми в цей час спостерігаємо зверху і ведемо безперервний вогонь, інакше нас можуть вбити. Убивши всіх до єдиного, продовжуємо йти. Роботом проштовхуємо автобус. Стріляємо по арці, на якій розташувалися противники, до повного її руйнування. Також розбиваємо кілька вертольотів і одну машину. Зстрибуємо вниз, зліва можуть бути супротивники. Утримуємо хвилі з вертольотів і головорізів, що засіли в будівлях. Діємо акуратно, висовуючись з-за рогу. Якщо довго залишатися на відкритому просторі, слід неминуча смерть. Проламує ще одні ворота і, на жаль, мехатон провалюється під землю. Ми теж спускаємося вниз, тільки більш обережно.


Крок 3 - Глава 1.

Швидко просуваємося по підземеллям і так само швидко покидаємо його. Добираємося по кам'янистій місцевості до ліфта. Зустрічаємо новий тип противника: більш розумний і активно користується укриттями. Хлист на них не діє, тому застосовуємо ковзання. Також вбиваємо перший снайпера. Підбираємо снайперську гвинтівку. У будинку навпроти засіли ще кілька супротивників. Виходити на відкритий простір небезпечно для здоров'я. Кожен постріл зі снайперської гвинтівки дозволяє управляти польотом кулі від самого початку до кінцевої мети. Це дає практично 100% результат. Якщо звичайно ми вгадаємо, в який бік викрутиться противник. На пристані розправляємося ще з купкою снайперів, відточуючи навик стрільби з снайперки. Розбираємося і зі звичайними головорізами, відправляючи їх прямо у воду. Добираємося до ліфта і спускаємося вниз.


Крок 3 - Глава 2.

Першим же справою відбиваємося від засідки. Щоб не опинитися в епіцентрі ховаємося в укритті і вбиваємо ворогів на верхніх рівнях. У амуніції бажано взяти зброю ближнього бою, наприклад дробовик. Вирушаємо рятувати Тришку. Дивимося ролик і слідуємо за нею. З балкона спостерігаємо перестрілку двох банд. Використовуючи снайперську гвинтівку, вбиваємо всіх без розбору. Йдемо вниз і знищуємо залишки банд. На ліфті добираємося до дамби. Знищуємо генератори, щоб просунутися вперед. Цим самим ми провокуємо руйнування дамби. Зстрибуємо вниз і терпимо крах


Крок 4 - Глава 1.

Слідуємо за Тришка, просуваючись по вулицях. Ням-соки (кругле, жовте рослина) можуть залишити супротивників засліпленими. Особливо їх добре застосовувати проти снайперів, щоб безпечно дійти до їх позиції. Присівши проникаємо в будівлю і виходимо на вулиці. Нові вороги - рослини пожирають людей. З ними справитися дуже легко, головне не притискатися до стінки, попереднє не оглянувши її. Після невеликого ролика, перед нами виявляється заблокована дорога. У нас є рівно п'ятнадцять секунд, щоб здогадатися, як прибрати перешкоду з дороги. Обертаємося і стріляємо за великим кулі. Нового міні-боса вбити можна так: стріляти по ранцю на спині, легше всього зі снайперської гвинтівки, і коли спаде броня добити будь-якою зброєю. Підбираємо базуку і входимо в будівлю.


Крок 4 - Глава 2.

Іші випадково вистрілює по отруйним хімікатів і тут же починається реакція. Якщо виконати таке поруч з противниками, то вони почнуть вбивати один одного. Коли Іші поглине величезне рослина, слідуємо за ним. Просуваємося вперед, знищуючи десятки супротивників і одного міні-боса з кулеметом. Добираємося до атріуму і боремося з босом. Для початку розбудимо це величезне рослина. Перше коло: стріляємо по ньому, бажаного з потужної зброї, поки не заповниться смужка. Потім знищуємо п'ять червоних зон, якщо не встигли, доведеться починати спочатку. Також рослина буде нападати, але ці атаки можна переривати стусаном. Друге коло: майже аналогічний, тільки цього разу рослина висить і після ослаблення знищувати треба щупальця. Третє коло завершальний, стріляємо по шиї, поки не відірветься голова.


Крок 4 - Глава 3.

Зстрибуємо вниз за впав рослиною і врятуємо Іші. Скочуємося по зруйнованому будинку. Іші пробиває шлях, і ми продовжуємо рухатися. Вороги слабкі і їх дуже мало. Знищуємо міні-боса і за обмежений час, знайшовши правильний шлях, добираємося до ліфта, щоб залишити обрушуються будівлю. Стріляємо по балонів для прискорення.


Крок 5 - Глава 1.

На ліфті піднімаємося наверх і, знищуючи супротивників, добираємося до монорельсового вагона. Міні-боса з базуки найлегше вбити зі снайперської гвинтівки. Поки Тришка ремонтує вагон, ми відбиваємо атаки ворогів. Перша хвиля: три вертольоти кілька камікадзе і десяток головорізів з дробовиками. Друга хвиля: знову кілька камікадзе і один міні-бос з базуки. Повертаємося до вагона і вирушаємо в дорогу.


Крок 5 - Глава 2.

Під час поїздки на нас нападають вижигатель, і ми розбиваємося. Вижігатель не представляють небезпеки на відстані. Стріляємо по їх вразливих місцях, виділені помаранчевим кольором. Також вони люблять нападати натовпом, в ці моменти бажано використовувати ударник хлиста. Проникаємо в будівлю і прослизає під заклинив воротами. Відразу ж відкриваємо їх, щоб напарники могли допомогти стримати натиск вижігателем. Вибираємося на вулицю і продовжуємо йти, вбиваючи ворогів. Міні-бос знищується дуже легко. Стріляємо по ньому, поки він не впаде і штовхати. Він перекидається назад, і продовжуємо до тих пір, поки він не угадіт під лопаті вертольота. Добираємося до ліфта.


Крок 5 - Глава 3.

Вибираємося з ліфта випінув двері і деремося по гілці. Йдемо вниз по сходах, вбиваючи противників. Дивимося ролик, як Тришка провалюється вниз, а Іші покидає нас. Слідуємо за нею і знову провалюємося вниз під час вилізання. Просуваємося через підвали, поки не виберемося на поверхню. Знищуємо парочку головорізів. Виходимо на вулицю, вибивши двері. Розбираємося з кількома противниками, включаючи міні-боса. Проходимо через будівлю і вибираємося з іншого боку. Спостерігаємо за обваленням будівель. Перекидає автобус за допомогою хлиста і біжимо вперед, вбиваючи вижігателем. Їх можна просто штовхати на гарячі машини. Дивимося ролик, як Тришка і Грей ховаються від величезного монстра. На даху зустрічаємо Іші. Сідаємо за кулемет вертольота і прикриваємо його зверху. Розстрілюємо все на своєму шляху. Також в певні моменти стріляємо із зазначеного на шиї ділянці величезного монстра. Зачищаємо територію місцезнаходження генерала Саррано.

Дія 6 - Глава 1.

Слідуємо за генералом, знищуючи цілу купу супротивників. Головне не попадати по блискавку. По дорозі до підземелля ми зустрінемо цілих трьох міні-босів. Одного з кулеметом, одного з базуки і зовсім новий прототип, швидше схожий на того, що з базуки. Побивається він так само, як і бос з базуки: стріляємо по стегнах і добиваємо. Підбираємо нове, що випало від нього зброю - пронзатель, які метали величезні свердла. Перед тим як спуститися в підземелля, розбираємося з десятками супротивників, а також ще з двома міні-босами, які прибули на ліфті.


Дія 6 - Глава 2.

Спустившись вниз, проходимо трохи вперед і провалюємося вниз. Швидко пробігаємо по радіоактивної рідини. Далі розправляються з вижігателем. Крім великих вижігателем з'явилися і маленькі. Вони відрізняються більш стрімким втратою і високою швидкістю пересування. Просуваємося вперед, поки Саррано НЕ потягнуть вниз. Притягуємо переправу і дивимося ролик. Територію воріт переглядають снайпери. Найлегше убити їх, якщо потрапити по каністр поруч з ними або використовувати альтернативні кулі снайперської гвинтівки. Зачищаємо три позиції і повертаємося до генерала. Добігши до підйомника можна зовсім не вбивати тварин, які навмисно намагаються знищити механізм. Завчасно підйомник все одно не вийде з ладу. Потім, не зволікаючи, швидко прослизає під закриваються воротами. За канату спускаємося вниз.


Дія 6 - Глава 3.

Слідуємо за Саррано до корабля «Одіссея». Утримуємо атаку вижігателем. Проникнувши на корабель, вирушаємо в кімнату з бомбою. Притягуємо контейнер до заклинило двері. У приміщення з горючими газами не використовуємо зброю, тому стусанами заштовхуємо ворогів в лопаті. Далі використовуючи хлист на центральному генераторі, швидко перестрибує через перешкоди, поки вони знову не огорнуть електричними полями. Зустрічаємо чергового міні-боса. Атакуємо його до ослаблення, стусанами штовхаємо на електропроводи і швидко використовуємо хлист. Тільки так його можна вбити. У кімнаті з ДНК-бомбою підходимо до консолі і в режимі «QTE» вбиваємо код. Насправді, виконавши ці дії, ми навпаки активуємо бомбу. Щоб вибратися звідси, лівіше на стіні використовуємо хлист. В останній момент, коли, здавалося б, виходу немає, несподівано з'являється Тришка.


Крок 7 - Глава 1.

Слідуємо за Тришка, намагаючись залишити «Одіссею». На ліфті спускаємося вниз і просуваємося вперед, знищуючи воюючі угруповання. На шляху до космопорту, нас чекає ще кілька міні-босів. У космопорт ми підемо по верхньому шляху, а Тришка з Іші по нижньому. Не забуваємо прикривати їх, адже їх просування безпосередньо залежить від нашого. Знову зливаємося разом і стримуємо дуже тривалу атаку. Намагаємося триматися на верхніх рівнях, але так, щоб міні-боси не могли затиснути в кутку. Далі, за дві хвилини необхідно добігти до злітної смуги, поки рятувальний човен не полетів.


Крок 7 - Глава 2.

Просуваємося по кораблю, розбираючись із загонами «Важкого Відлуння». Ідеальне зброю для цього розділу кістомет і пронзатель. Побачивши яскраве світло на стовбурах їх зброй і нагнітає звук - це точно не до добра, тому намагаємося або швидко прикінчити цього солдата, або сховатися. Час від часу відчіплювати капсули з великою концентрацією супротивників. Допомагаємо Тришка піднятися на вентиляційні шляхи, щоб вона могла відкрити двері із зворотного боку. Але як з'ясовується, вона переслідує зовсім інші цілі, а, тобто розправитися з генералом Саррано поодинці. Іші розкриває двері, і ми продовжуємо проривається. Нарешті добираємося до останньої кімнати. Поки Іші розкриває двері, підбираємо кулемети і стримуємо загони супротивників. У режимі «QTE» вбиваємо генерала Саррано. Однак він не вмирає, а скидає нас з корабля. Знову добираємося до «Одіссея», знищуючи постають на шляху солдатів. Потім, вже, будучи на «Одіссеї», за обмежений час, не звертаючи уваги на противників, добігаємо до рятувальної капсули. Дивимося фінальний ролик.
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]