Головна » Статті » Проходження

Проходження ігри Dragon Age 2
Переглядів: 770
Добавив: [SaberHagen] | 15.11.2024
Джерело: http://shpiller.in
Вибираємо клас персонажа і підлога - воїн і чоловік відповідно. Після вступного ролика разом з напарницею відбиваємо атаки гарлоков. Використовуємо всілякі вміння, а в кінці розправляються з міні-босом огром. Ухиляємося від його ударів і намагаємося нападати ззаду. Під час розмов вибираємо виключно позитивні варіанти, орієнтуючись по позначках. Дивимося ролик. Продовжуємо налаштовувати нашого героя. Змінюємо на свій смак зовнішність, визначаємося з ім'ям, і найголовніше вибираємо події оригінальної Dragon age. Це буде історія за замовчуванням, тобто Герой Ферелдена.

Загибель Лотерінга.

Разом з родиною просуваємося вперед, знищуючи орди гарлоков. По дорозі також оглядаємо трупи в пошуках корисних предметів. Не забуваємо покращувати характеристики з кожним підвищенням рівня. У кожного персонажа власна гілка розвитку. Наприклад, у сестри Бетані більш добре розвинені магічні здібності. Було б правильно продовжувати розвивати їх, а не перемикатися на поліпшення бойових навичок. Рятуємо парочку, яка вороже налаштована проти нас. Але поки всі ми об'єднані спільною проблемою, вони будуть у нашій команді. Розправитися з черговою огром на цей раз буде складніше. При зниженні рівня здоров'я використовуємо лікувальне зілля. Намагаємося не попадатися під його тарани і потужні удари. На жаль нашого брата Карвера вбивають. Продовжуємо сутичку, як раптово з'являється дракон, розправляється з численною ордою і трансформується в людину. Їм надається відьма Флемет, яка з радістю погоджується допомогти нам, якщо ми доставимо деяку посилку. Чоловіка Авеліно поранили, і він заражений скверною. Щоб він не вмирав довгою і болісною смертю, надаємо його долю в руки дружини.

Довгий шлях додому.

Говоримо з стражником біля воріт замку. Він спрямовує нас до капітана Евальда. Добираємося до нього, орієнтуючись по міні-карті. Розправляємося з розбурханим дезертирами. Після цього вчинку капітан погоджується допомогти нам. Через три дні оголошується Гамла. Він повідомляє що, для того щоб потрапити в місто потрібно познайомитися з деякими особистостями. Знаходимо у внутрішньому дворі Атенріль і Міірана. Спочатку найкраще взяти завдання у Міірана на вбивство. Але замість цього нажитися золотом і відпустити мету. Охорону все ж доведеться знищити. Потім говоримо з Атенріль і отримуємо завдання. Торговця на площі залякували за допомогою Авеліно, розкриваємо скриню і повертаємося до роботодавця. Говоримо з Гамленом і дивимося ролик.
Щоб вирушити в експедицію на Глибинні стежки ми повинні накопичити 50 золотих. Для цього можна виконувати додаткові квести.

Друг в сторожі.

Авеліно доручає нам зачистити місце засідки на розколотою горе від піратів. Успішно виконавши завдання, повертаємося назад до Авеліно. Після ролика дивимося графік чергувань. Залишаємо локацію і перемикаємося на ніч. Добираємося до Нижнього міста і рятуємо Буркуну від розбійників. Повертаємося в казарми.

Новий будинок?

Вирушаємо в Нижнє місто в будинок Гамла. Підходимо до письмового столу і читаємо звісточку від Атенріль. Говоримо з Мамою, потім з Бетані. Залишаємо будинок, на карті вибираємо клоаку і переміщаємося туди. По дорозі вбиваємо головорізів і найманців. Через підвальну двері потрапляємо в маєток. У погребі нас очікують ще більш сильні противники, а також міні-бос. Потрапляємо в кімнату і оглядаємо скрині. Забираємо трохи золота і заповіт. Повертаємося до матері.

Ділова бесіда.

Добираємося до «шибеника», що знаходиться в Нижньому місті. Для цього відкриваємо місцеву карту і уважно вивчаємо її. У таверні говоримо з Варріком (він повинен бути в нашій команді).

Утихомирення.

Йдемо до крамниці Лірен, вона допоможе нам встановити зв'язок із Сірим Стражем. Поговоривши з нею, залишаємо лавку і тут же перед нами постають якісь люди. Надаємо слово Бетані, після чого вони йдуть. Вирушаємо в клоаку і знаходимо там лікарню. Розмовляємо з Стражем (цілителем). Він допоможе нам, якщо ми виконаємо одне завдання. Залишаємо локацію, перемикається на ніч і йдемо у Верхнє місто. Зустрічаємо Андерса біля воріт церкви і разом входимо всередину. Піднімаємося на другий поверх до Карла. Знищуємо прибулих храмовіков. Потім під час діалогу з Карлом вибираємо гілку «Не вбивати».

Довгий шлях додому.

Вирушаємо на розколоту гору, щоб передати амулет Флемет. Якась ельфійка повідомляє, що за допомогою цього амулета необхідно виконати ритуал. З нами вона відправляє Мерріль, яка допоможе зробити ритуал. Просуваємося до вівтаря, очищаючи шлях від трупів. Далі проходимо через печери, де нас чекають павуки. Звідти потрапимо на кладовищі. Прибираємо бар'єр і перед самим вівтарем відображаємо атаку. Не забуваємо оглянути трупи, в одному з них обов'язково повинні бути золоті монети. Проводимо ритуал і повертаємося в табір.

Ось і все, до експедиції залишилося зовсім небагато. Подкапліваем необхідну кількість золотих, виконуючи додаткові квести, і добуваємо карту, виконавши квест «Приборкання».

Експедиція в Глибинні стежки.

Йдемо у Верхнє місто і добираємося до торгової гільдії, орієнтуючись по карті. Говоримо з Бартрандом. Він повідомляє, що експедиція затягнеться на кілька тижнів, тому варто завершити всі свої справи в Кіркволле. Якщо в списку «Чуток» залишилися невиконані завдання, то відправитися в експедицію не вдасться. Прибувши на місце, виявляємо, що шлях завалений. Гном Бода просить знайти хлопчика. Єдині вороги, які зустрінуться на нашому шляху це Гарлокі. Рятуємо Сендала і він самостійно добирається до табору, а ми продовжуємо шукати обхідний шлях. Після низки гарлоков з'являться Огр, вбити якого досить просто. Далі - Дракон, розправитися з яким, навіть маючи персонажів 10 рівня, на середньому рівні складності, досить таки складно. Головне правильно використовувати місцевість і давати можливість розбійникові і магу використовувати свої вміння максимально ефективно. Виявляємо обхід і повертаємося в табір. Говоримо з Бартрандом. Продовжуємо просуватися. Розправляються з кількома примарами і з кам'яним големом. Потрапляємо в нову локацію, де виявляємо щось дуже дорого. Бартранд замикає нас, і ми змушені шукати інший шлях. На зміну більш слабким противникам прийшли сильніші - Дикуни. Зустрівши ще одного голема, спілкуємося з ним, у діалозі вдаємося до допомоги Бетані. Він допоможе нам вибратися, якщо ми вб'ємо якусь тварюку в склепі. Для знищення Кам'яного духу робимо так: атакуємо і за необхідності підліковує. Коли він телепортується в центр, швидко ховаємося за колоною і чекаємо. Далі виходимо і б'ємо з'явилися ворогів, а найкраще наказати напарникам. Потім атакуємо духу, поки він не відродився. Після перемоги прибуде голем. Він хоче, щоб ми забрали тільки ключ, а скарби не чіпали. Ми, звичайно ж, відмовляємося від його пропозиції і знищуємо його. Забираємо все, що знаходиться в скринях. Під час поневіряння по стежках Бетані заражається поганою і просить вбити себе. Повертаємося додому з поганими вістями. Після ролика говоримо з намісником Думаром.

Залишаємо фортецю намісника і на виході зустрічаємо Бода. Він повідомляє, що нас чекають вдома. Орієнтуючись по міні - карті добираємося до нашого маєтку.

Головний підозрюваний.

Вирушаємо в Каземати. На площі знаходимо Емерік і спілкуємося з ним. Перемикаємося на ніч і добираємося до маєтку Гаскаров Дюпюї, що знаходиться у Верхньому місті. Всередині нас чекають кілька примар і один демон. Погоджуємося допомогти Гаскаров. Повертаємося до Емерік, щоб повідати про його невинність. Жінка на площі повідомляє, щоб Емерік пішов недавно. Знову перемикаємося на ніч і йдемо в провулок поруч з клоакою. Врятувати Емерік вже не вдасться, тому просто зачищаємо місцевість від привидів.

Вибухова послуга.

У порту йдемо в табір Кунар і говоримо з Арішоком. Отримуємо завдання і вирушаємо на пошуки Джаваріса. В клоаку спілкуємося з місцевою закликальником, яка розпродає його товари. Прямо за рогом проникаємо в тунелі, через Яму контрабандистів. По дорозі розправляємося з численними головорізами, а вийшовши у глушину, вбиваємо найманців. Говоримо з Джаварісом і відпускаємо його. У провулку поряд з Нижнім містом трапилася витоку отруйних парів. Зачищаючи місцевість від найманців, підбираємо ключі і блокуємо бочки з джерелом отруєння. Вбиваємо ельфійка і ще кілька найманців. Повідомляємо Арішоку про події і про причетних до крадіжки отруйного газу. Повертаємося до намісника і докладаємо про виконану роботу.

Знайти і знову втратити.

У фортеці намісника спілкуємося з Браном. Вночі вирушаємо в «Шибеник». Знаходимо Орвальда, витягуємо з нього правду і розправляються з ним і його дружками. Добираємося до Церкви, щоб дізнатися правду. Там зустрічаємо Петріс. Вона запрошує нас на денне збіговисько, для підтвердження її підозр щодо Кунар. Наші побоювання підтвердилися: Варнелл викрадав Кунар і стратив їх. Знищуємо фанатиків і Варнелла. Супротивники в основному хоч і слабкі, але беруть числом. Головне не дати оточити магів і розбійників, що використовують стрілецьку зброю. Також не забуваємо вчасно лікувати їх. Коли прибуде намісник, радимо йому спалити трупи Кунар.

Все, що залишиться.

Від дядька дізнаємося, що пропала мама. Вночі виходимо на вулиці Нижнього міста на її пошуки. Говоримо з волоцюгою і розвідати від нього подробиці, давши трохи срібла. Слідуємо по кривавих слідах. Вони приводять нас до Ливарної. Продовжуємо йти по слідах, поки не натрапимо на потайний люк у кутку міні-карти. Просуваємося по підвалу, знищуючи привидів і трупів. Наприкінці утримуємо кілька хвиль атак і вбиваємо Квентіна.

Дотримуючись Кун.

У маєтку читаємо лист від намісника Думара. Вирушаємо на розмову з ним. Він просить повернути сина, який перекочував на бік Кунар. У Таборі Кунар спілкуємося з Арішоком. Сеймуса заманили до церкви, тому ми проникнемо туди вночі, щоб побачитися з ним. Як виявилося його вбили. Розправляються з фанатиками, і коли з'явиться Владичиця, розповідаємо їй про поганих задумах Петріс.

Вимоги Кун.

Прибувши до маєтку, зустрічаємо Авеліно і погоджуємося допомогти їй. Але перш ніж це зробити, необхідно завершити всі свої справи, як і у випадку перед експедицією. Авеліно буде чекати перед воротами Табори Кунар. На пропозицію заарештувати злочинців Арішок агресивно реагує і починається бій. Просуваємося по вулицях Нижнього міста, розправляючись з карашокамі і ашаадамі. Проривається до Верхнього міста і продовжуємо бій, поки не з'явиться Мередіт. Добираємося до Фортеці намісника, знищуючи розбійників, які також проявляють агресію проти Кунар, і карашоков. Зрідка з'являються Стен, що відрізняються гарною бронею, але слабкими атаками. Єднаймося з Мередіт і ще одним ельфом - чарівником. Залагодивши суперечка, ведемо команду і наказуємо ельфу відвернути стоять біля входу Кунар. Головний бій з Арішоком варто починати, спершу знищивши інших Кунар. Арішок володіє великим запасом здоров'я, додатково до цього його контратаки наносять дуже серйозної шкоди. Але ці атаки легко передбачити і вчасно ухилитися або відступити. Навіть якщо всі напарники помруть, і ми залишимося 1 на 1, то шанси на перемогу великі. Рятуємо місто і отримуємо статус «Захисник Кіркволла».

Через три роки.

На площі стаємо свідком чергових дебатів між Мередіт і Орсіні. Схиляємо свій вибір на бік чарівника.

Йдемо в маєток і читаємо лист від командора Мередіт.

На волі.

Вирушаємо в Каземати на зустріч з Мередіт. Знаходимо її в Залі храмовників і погоджуємося на завдання. Говоримо з її помічницею Ельзою. Довідавшись про три магів - відступників. У двох випадках діємо за однією і тією ж схемою: розпитуємо свідка, відшукуємо відступника і вбиваємо його. Шукаємо Евеліну - в клоаку, Хіона - в Нижньому місті. В останньому випадку розпитуємо батьків Емілі де Копьі. Вони повідомляють його місцезнаходження. Вирушаємо в «Шибеник» і люб'язно супроводжуємо Емілі до храмовникам.

Подавати холодним.

Прочитавши лист від чародія Орсіні, вирушаємо на зустріч з ним в Каземати. Отримуємо завдання дізнатися, навіщо маги і храмовники зустрічаються вночі у Верхньому місті. Знищуємо змовників і вирушаємо в Порт, потім в Рваний берег. Рятуємо Авеліно, вбиваємо Грейс і її послідовників. Повертаємося до Орсіні з новинами.

Остання крапля.

Отримуємо черговий лист і вирушаємо в Каземати. Звідти нас відправляють на площу, де розгорнулася остаточна і безповоротна сутичка між магами і храмовники. Належить зробити вибір, на чиєму ми боці. Вибираємо магів. Наша мета храмовники, просуваємося по вулицях, знищуючи їх. У Порту нас очікує демон гордині. Він сильний, коли знаходиться в парі з магом крові. Тому бажано, спочатку знищити мага і привидів, тільки потім приступати до демона. Добираємося до Каземат і говоримо з Орсіні, щоб вступити в бій проти храмовників на чолі з Мередіт. Утримуємо хвилю множинних, але не дуже сильних супротивників. Орсіні розлютований, тому він використовує магію крові і перетворюється на величезне істота. Воно здатне висмоктувати життєві сили у союзників, для поповнення свого здоров'я. Атакуємо з усіх боків, поки воно не звільниться від тіла. Проробляємо ці дії кілька разів. Далі намагаємося залишити Каземати. Попереду остання сутичка з Мередіт. У неї надзвичайно міцна броня, але також не володіє спеціальними здібностями. Також Мередіт періодично насилає великі залізні статуї, які не представляють небезпеки. Дивимося фінальний ролик.
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]