Остання частина Гаррі Поттера, розібраний на два нерівноцінних шматка, повертається (я сподіваюся) в останній раз. Правда, цього разу Гаррі намагається не пустувати руками, позбувшись від занадто кострубатою підтримки Kinect з попередньої частини серіалу.
Так само як і в історії з фільмом, Гаррі Поттер і його друзі намагаються вибити поплічників темного Лорда з Гогвортсу, паралельно знищуючи крестража - сакральні предмети, в яких зберігаються фрагменти душі Волан-де-Морта. Гравців намагаються не обтяжувати мотивацією героїв. Весь геймплей ділиться на три повторюваних фрагмента. У першому Гаррі або його союзники штурмують укриття, використовуючи набір з содомітскіх заклинань. Вспихні (чується як пихні), остовпівши і проти, а також складно вимовного самонавідною заклинання, що вражає до шести цілей одночасно. Супротивники не гребують щитами і забороненої магією. Герой може або ховатися в укритті, або відбивати летять прокляття щитом. Так як здоров'я автоматично відновлюється, то досить вчасно пірнути в найближче укриття. Іноді героя змушують пробігати по укриттях на час, поки його друзі беруть вогонь на себе. На більш пізніх етапах Гаррі може трегассіровать - швидко переміщатися на відстань. Але це не сильно впливає на геймплей, склеєний з укриттів і перестрілок. У другій частині розповіді Гаррі або його колеги жваво тікають від босів, відстрілюючись на ходу від летять в їхній бік предметів. Неправильний постріл чи поворот контролера і всю погоню доведеться починати спочатку. У третьому виді переживання герой-одинак намагається вистояти проти боса, використовуючи все той же набір із захисних заклинань, щитів і швидких переворотів.
Щоб хоч якось урізноманітнити нерівне розповідь творці додали на рівні трохи колекціонування. За зібрані в грі предмети можна відкрити нові випробування і музичні композиції. Втім,
бажання збирати мотлох не виникає, також як і проходити відкриті
випробування, які є вирваними з сюжету фрагментами боїв з прикрученим в
правому кутку таймером.
Усвідомлюючи, що
сюжету книги не вистачить на повноцінну гру, розробники з EA Bright
Light вирішили пофантазувати на задану тему. Бій
з Волан-де-Мортом відбувається десь в середині гри, а потім Гаррі
Поттер стикається зі своїм головним ворогом, долаючи його ще п'ять
разів, перед канонічної битвою з перетягуванням гігантської кулі за
допомогою правого стіки контролера (одне з найбільш дратівливих місць в грі). Туди ж додаються міні-битви за інших персонажів, включаючи жирну маму Рона і стареньку Мінерву МакГонагал. Але вільні поводження з книгою тут не закінчуються. Рон
постає перед гравцем плаксивою істеричкою, Герміона, позбувшись ще
одного розміру своїх грудей, подібно рятувальникові відкриває
паличкою-автогеном заїла двері, а мигцем з'явився Мелфой влаштовує
гей-шоу на мітлі Гаррі Поттера (ніжно обіймаючи друга по яой). Додайте
до цього повну відсутність фізики і абсолютно не пов'язаний сюжет, де
людина не знайома з літературною працею просто не зрозуміє, що останній
горокракс був сам Гаррі Поттер, не кажучи вже про танці з бузинової
паличкою, жертву Снейпа (Снегг в російській версії) та інші сюжетні повороти.
ВІЗУАЛЬНИЙ ОГЛЯД Візуальний огляд базується на основних ознаках ігри і є доповненням до основного огляду.
ГарріПоттеріДариСмерті: Частина2 - цевсе таж гра,щоі півроку тому, що пережилакосметичнутрансформацію івтратилакривоїпідтримкиKinect.В іншому цебезглуздийшутерз одноманітнимоточенням,затягнутимрозповіддю, плоскимиперсонажами, відсутністюфізикиі повторюванимгеймплеєм.Легкіачівкіі трофеїнавряд чистоять5-тигодин вашогочасу.
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]