Головна » Статті » Огляди

Огляд ігри Гаррі Поттер і Дари Смерті: Частина 2
Переглядів: 720
Добавив: [SaberHagen] | 25.04.2024
Джерело: http://shpiller.in
Остання частина Гаррі Поттера, розібраний на два нерівноцінних шматка, повертається (я сподіваюся) в останній раз. Правда, цього разу Гаррі намагається не пустувати руками, позбувшись від занадто кострубатою підтримки Kinect з попередньої частини серіалу.

Так само як і в історії з фільмом, Гаррі Поттер і його друзі намагаються вибити поплічників темного Лорда з Гогвортсу, паралельно знищуючи крестража - сакральні предмети, в яких зберігаються фрагменти душі Волан-де-Морта. Гравців намагаються не обтяжувати мотивацією героїв. Весь геймплей ділиться на три повторюваних фрагмента. У першому Гаррі або його союзники штурмують укриття, використовуючи набір з содомітскіх заклинань. Вспихні (чується як пихні), остовпівши і проти, а також складно вимовного самонавідною заклинання, що вражає до шести цілей одночасно. Супротивники не гребують щитами і забороненої магією. Герой може або ховатися в укритті, або відбивати летять прокляття щитом. Так як здоров'я автоматично відновлюється, то досить вчасно пірнути в найближче укриття. Іноді героя змушують пробігати по укриттях на час, поки його друзі беруть вогонь на себе. На більш пізніх етапах Гаррі може трегассіровать - швидко переміщатися на відстань. Але це не сильно впливає на геймплей, склеєний з укриттів і перестрілок. У другій частині розповіді Гаррі або його колеги жваво тікають від босів, відстрілюючись на ходу від летять в їхній бік предметів. Неправильний постріл чи поворот контролера і всю погоню доведеться починати спочатку. У третьому виді переживання герой-одинак ​​намагається вистояти проти боса, використовуючи все той же набір із захисних заклинань, щитів і швидких переворотів.

Щоб хоч якось урізноманітнити нерівне розповідь творці додали на рівні трохи колекціонування. За зібрані в грі предмети можна відкрити нові випробування і музичні композиції. Втім, бажання збирати мотлох не виникає, також як і проходити відкриті випробування, які є вирваними з сюжету фрагментами боїв з прикрученим в правому кутку таймером.

Усвідомлюючи, що сюжету книги не вистачить на повноцінну гру, розробники з EA Bright Light вирішили пофантазувати на задану тему. Бій з Волан-де-Мортом відбувається десь в середині гри, а потім Гаррі Поттер стикається зі своїм головним ворогом, долаючи його ще п'ять разів, перед канонічної битвою з перетягуванням гігантської кулі за допомогою правого стіки контролера (одне з найбільш дратівливих місць в грі). Туди ж додаються міні-битви за інших персонажів, включаючи жирну маму Рона і стареньку Мінерву МакГонагал. Але вільні поводження з книгою тут не закінчуються. Рон постає перед гравцем плаксивою істеричкою, Герміона, позбувшись ще одного розміру своїх грудей, подібно рятувальникові відкриває паличкою-автогеном заїла двері, а мигцем з'явився Мелфой влаштовує гей-шоу на мітлі Гаррі Поттера (ніжно обіймаючи друга по яой). Додайте до цього повну відсутність фізики і абсолютно не пов'язаний сюжет, де людина не знайома з літературною працею просто не зрозуміє, що останній горокракс був сам Гаррі Поттер, не кажучи вже про танці з бузинової паличкою, жертву Снейпа (Снегг в російській версії) та інші сюжетні повороти.




ВІЗУАЛЬНИЙ ОГЛЯД
Візуальний огляд базується на основних ознаках ігри і є доповненням до основного огляду.



Гаррі Поттер і Дари Смерті: Частина 2 - це все та ж гра, що і півроку тому, що пережила косметичну трансформацію і втратила кривої підтримки Kinect. В іншому це безглуздий шутер з одноманітним оточенням, затягнутим розповіддю, плоскими персонажами, відсутністю фізики і повторюваним геймплеєм. Легкі ачівкі і трофеї навряд чи стоять 5-ти годин вашого часу.

Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]