Тепер це те, що гра монстра полювання повинна бути. Lost Planet 2 приховує свої людські характери під шоломів і броні
лісопиляння - жодного разу не даючи їм розвиватися ідентифікувати
особистості - і дозволяє монстрів в центрі уваги. З
жагою крові людини водіння цих фол звірі, вони шаленіли через залитих
сонцем джунглі, поглине довжиною в милю поїздів в одному вкусити, і
викликають стільки благоговіння як вони терору. Вони
одягли на себе стильні, люто дивовижні видовище, обмолоту і скрегіт все
на своєму шляху, як вибухи і візуальні ефекти танцю хаотично по їх
сліду. Пропонуючи візуальний свято, найбільший
внесок монстра звіринець є створення нервових нищівної бореться за
кооперативі команди з чотирьох гравців.
Хоча
Lost Planet 2можна грати як одиночній грі (з трьома ненадійні,
блукаючи AI ботів коштує для гравців), більшість виклики вимагають
високого рівня координації між чотирма товаришами по команді. В
одному з таких бій, один гравець стоїть завдання екіпажу гармати,
другий отримує боєприпаси, третій працює кран, і четвертий кричить місці
боса, стежачи при цьому на теплоносія системи судна.
Стандартний
боротьбі закликає гравців по-різному, наприклад, просити вашій команді,
щоб забезпечити диверсійну тактику так, що ви можете відновити ваш
механізм (відомий у грі в якості життєво важливого костюм). З
гравцем стратегій, заснованих на прив'язані до майже кожен сценарій
боротьби і геймплей механік, Capcom створив кооператив досвід роботи з
унікальними резонанс, що, виявляється, як залучення в якості тактики
Left 4 Dead виживання.
Кампанії
слід щільно лінійний шлях, але я виявився бажаючих повторити рівнів не
тільки пережити дивовижні бій боса, але, щоб заробити кредити, що я можу
внести на ігровий автомат, щоб розблокувати нові види зброї,
здібностей, емоцій, і noms де гер для мого характеру . Крім цього, виконуючи також у рівні підвищує ваш загальний ранг, подвиг періодично нагороджений нові зброю. Я виявив персонажа, щоб бути неймовірно корисним, майже addictively так. Сторони
гармати я відкрив став точкою ревниво для моєї партії, і мій титул
"Undercover Perv" завжди приносив сміятися від нових гравців. З
сотнями елементів забезпечення, Lost Planet 2, гра, я передбачаю час
частина моєї щоденної ротації ігор протягом тривалого часу.
Здоровенний системи нагорода переходить в конкурентну компоненту гри. рівнях
гравця майстерність судити красиво через рейтингова система, і
різноманітність в карти і режими тримає цей досвід свіжим. великого
розміру зброї ігри та Мехі блюдо з виділіть котушки гідні вбиває, і
карту конструкції фактор в обох типів зброї і товариш по команді
стратегій. Низькою гравітації карту необхідно розглядати кожен багатокористувацької фанатик там.
З
більшістю з Lost Planet 2 на зброю, більше персонажів, гра пропонує
бити з перестрілки і сама по собі, як респектабельний шутер. Механіки
гри налаштовані добре, що дозволяє гравцям відчувати себе комфортно з
широким розмаїттям ігри зброї і транспортних засобів з моменту їх
уперше. Крюк робить повернення з першої гри, і,
хоча вона покликана часто, це ніколи не використовується для розчарувань
зробити-чи-смерть вертикальної навігації. Коли складаються проти оригінальну назву, геймплей більш жорсткі в усіх напрямках.
Пропонуючи більше монстрів і більше моментів безліч частин, Capcom також ім'я тупість людська-проти-людського битв. Деякі
з перестрілок залишається натхнення тири, і я б вважав за краще бій
спастичних монстра, ніж нерухомо солдатів простір, але деякі з людських
основі битви між гри загальному краще.
З
безликі персонажі, історія, відмов від змішування заметілі в тундрі,
щоб струмінь упаковки в космічному просторі, і кінець, що не має сенсу
взагалі, фантастика основному служить в якості транспортного засобу, щоб
показати середовища переходів. У програмі Lost Planet 2для історії, як збирається в кіно дивитися кредитів. Якщо
ви йдете в цю гру, перейдіть до неї з метою об'єднання з друзями, щоб
убити місяць розміру монстрів, і насолодитися одним з кращих кооператив
ігор досвідом.
- Концепція: Монстри в центрі уваги у нагородженні кооперативу досвід - Графіка: Ніщо приголомшливий. Монстрів поп з життям, і візуальні ефекти, як часто, як феєрверк на Четверте липня - Звук: Мало речі страшніші, ніж 10-поверхового монстра рев через вас. Зброї звуки фунт з інтенсивністю, і оцінка відповідає діям на руку - Іграбельність:
контроль пропонують перестрілки витонченість, і кооператив тактика
дозволить гравцям підхід бойових ситуацій у безліч способів - Розваги: обов'язково грати для вболівальників обох кооперативу і проти ігор.
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]