Головна » Статті » Огляди

Огляд ігри Lost Planet 2
Переглядів: 657
Добавив: [SaberHagen] | 18.12.2024
Джерело: http://shpiller.in
Тепер це те, що гра монстра полювання повинна бути. Lost Planet 2 приховує свої людські характери під шоломів і броні лісопиляння - жодного разу не даючи їм розвиватися ідентифікувати особистості - і дозволяє монстрів в центрі уваги. З жагою крові людини водіння цих фол звірі, вони шаленіли через залитих сонцем джунглі, поглине довжиною в милю поїздів в одному вкусити, і викликають стільки благоговіння як вони терору. Вони одягли на себе стильні, люто дивовижні видовище, обмолоту і скрегіт все на своєму шляху, як вибухи і візуальні ефекти танцю хаотично по їх сліду. Пропонуючи візуальний свято, найбільший внесок монстра звіринець є створення нервових нищівної бореться за кооперативі команди з чотирьох гравців.

Хоча
Lost Planet 2 можна грати як одиночній грі (з трьома ненадійні, блукаючи AI ботів коштує для гравців), більшість виклики вимагають високого рівня координації між чотирма товаришами по команді. В одному з таких бій, один гравець стоїть завдання екіпажу гармати, другий отримує боєприпаси, третій працює кран, і четвертий кричить місці боса, стежачи при цьому на теплоносія системи судна.

Стандартний боротьбі закликає гравців по-різному, наприклад, просити вашій команді, щоб забезпечити диверсійну тактику так, що ви можете відновити ваш механізм (відомий у грі в якості життєво важливого костюм). З гравцем стратегій, заснованих на прив'язані до майже кожен сценарій боротьби і геймплей механік, Capcom створив кооператив досвід роботи з унікальними резонанс, що, виявляється, як залучення в якості тактики Left 4 Dead виживання.

Кампанії слід щільно лінійний шлях, але я виявився бажаючих повторити рівнів не тільки пережити дивовижні бій боса, але, щоб заробити кредити, що я можу внести на ігровий автомат, щоб розблокувати нові види зброї, здібностей, емоцій, і noms де гер для мого характеру . Крім цього, виконуючи також у рівні підвищує ваш загальний ранг, подвиг періодично нагороджений нові зброю. Я виявив персонажа, щоб бути неймовірно корисним, майже addictively так. Сторони гармати я відкрив став точкою ревниво для моєї партії, і мій титул "Undercover Perv" завжди приносив сміятися від нових гравців. З сотнями елементів забезпечення,
Lost Planet 2, гра, я передбачаю час частина моєї щоденної ротації ігор протягом тривалого часу.

Здоровенний системи нагорода переходить в конкурентну компоненту гри. рівнях гравця майстерність судити красиво через рейтингова система, і різноманітність в карти і режими тримає цей досвід свіжим. великого розміру зброї ігри та Мехі блюдо з виділіть котушки гідні вбиває, і карту конструкції фактор в обох типів зброї і товариш по команді стратегій. Низькою гравітації карту необхідно розглядати кожен багатокористувацької фанатик там.

З більшістю з
Lost Planet 2 на зброю, більше персонажів, гра пропонує бити з перестрілки і сама по собі, як респектабельний шутер. Механіки гри налаштовані добре, що дозволяє гравцям відчувати себе комфортно з широким розмаїттям ігри зброї і транспортних засобів з моменту їх уперше. Крюк робить повернення з першої гри, і, хоча вона покликана часто, це ніколи не використовується для розчарувань зробити-чи-смерть вертикальної навігації. Коли складаються проти оригінальну назву, геймплей більш жорсткі в усіх напрямках.

Пропонуючи більше монстрів і більше моментів безліч частин, Capcom також ім'я тупість людська-проти-людського битв. Деякі з перестрілок залишається натхнення тири, і я б вважав за краще бій спастичних монстра, ніж нерухомо солдатів простір, але деякі з людських основі битви між гри загальному краще.

З безликі персонажі, історія, відмов від змішування заметілі в тундрі, щоб струмінь упаковки в космічному просторі, і кінець, що не має сенсу взагалі, фантастика основному служить в якості транспортного засобу, щоб показати середовища переходів. У програмі
Lost Planet 2 для історії, як збирається в кіно дивитися кредитів. Якщо ви йдете в цю гру, перейдіть до неї з метою об'єднання з друзями, щоб убити місяць розміру монстрів, і насолодитися одним з кращих кооператив ігор досвідом.

    - Концепція: Монстри в центрі уваги у нагородженні кооперативу досвід
   
- Графіка: Ніщо приголомшливий. Монстрів поп з життям, і візуальні ефекти, як часто, як феєрверк на Четверте липня
    -
Звук: Мало речі страшніші, ніж 10-поверхового монстра рев через вас. Зброї звуки фунт з інтенсивністю, і оцінка відповідає діям на руку
    - Іграбельність
: контроль пропонують перестрілки витонченість, і кооператив тактика дозволить гравцям підхід бойових ситуацій у безліч способів
   
- Розваги: ​​обов'язково грати для вболівальників обох кооперативу і проти ігор.
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]