Головна » Статті » Огляди

Огляд ігри Portal 2
Переглядів: 639
Добавив: [SaberHagen] | 24.04.2024
Джерело: http://shpiller.in
Свого часу Valve побоялася випускати Portal в якості самостійного проекту, включивши експериментальну розробку до складу Orange Box. Незважаючи на лише два з половиною години ігрового часу, оригінал знайшов величезну армію прихильників, а композиція Still Alive запам'яталася багатьом і стала одним з впізнаваних гімнів відеоігор. Друга частина гри повернулася з колишньою концепцією, злегка зміненою, приправленою приємним гумором і окремим режимом з кооперативом на двох гравців.

Portal 2
переносить вас в що розвалюється на очах підземний комплекс, де у ролі
вижившої випробуваної (Chell) ви прокидаєтеся завдяки зусиллям Wheatley -
недолугого робота-няньки для людей. Багато в чому через балакучого супутника і власної недолугості вам вдається пробудити головного робота всього комплексу - меланхолійну GLaDOS і ув'язнити себе в пастку з нескінченних випробувань з використанням Aperture Science Handheld Portal Device або просто портальної гармати. Зла на вас за не санкціоноване відключення в минулому, пані робот пропонує серію хитромудрих випробувань на благо науки, супроводжуючи процес вирішення головоломок єхидними коментарями.

Більшість головоломок в грі створено на основі простих правил. Гравцям треба знайти вихід з кімнати, натиснувши на велику червону кнопку в підлозі, використовуючи як вантажу спеціальні види кубів, а в якості опори для переміщення вхідні і вихідні портали, які можна розміщувати на один тип поверхні. Іноді для активації дверей використовуються набори лазерних випромінювачів, а портали і куби застосовуються для їх заломлення. На пізніх етапах в гру вступають відразливі (Сині), що ковзають (Червоні) і портальні (Білі) гелі які розмазані по поверхні дають гравцеві прискорення, можливість розміщувати портали або підвищену стрибучість (Valve навіть купила для розробки цієї частини гри студентську команду). Падіння з великої висоти також не є проблемою - у розпорядженні гравця спеціальні гравітаційні черевики, що пом'якшують падіння, гравітаційно-хвильові тунелі і стрибкові панелі.

Але в головній ідеї гри і її головна слабкість. Головоломки в більшості своїй одноманітні з однаковим і єдино правильним рішенням. Здебільшого вам потрібно зробити портал в поверхні, виконаної у вигляді трампліну і вскочити в інший кінець вікна з великої висоти. Прискорення, стрибки, знову прискорення. При цьому гра виключає альтернативні рішення, спеціально для ідіотів, обмежуючи кількість поверхонь на які можна наносити портали до мінімуму і підштовхуючи гравця світловими плямами до єдиного правильного рішення. З'являються до кінця гри білі гелі роблять придатною для порталів яку поверхню і тут обмеження легко інтегруються завдяки неокрашіваемие гратам. Чіпляють в першій половині гри пазли починають дратувати схожою механікою рішення навіть при введенні тих же гелів або додаткових перешкод і на час включаються елементів. Ще одна помилка дизайнерів - це гігантські простору, склеєні світлими плямами поверхонь для використання чергової порталу. Зрозуміло, що ця частина гри зроблена для дослідження зруйнованого комплексу та розкриття його секретів, але робити це просто нудно. В усякому разі, в середині гри.

Сюжет гри одне з найсильніших місць Portal 2. Меланхолійна і по-жіночому підступна GLaDOS викликає виключно жалість і симпатію, особливо після (картошка!) другого сюжетного перелому. Wheatley відмінно справляється з роллю дивакуватого робота, одержимого ідеєю всесвітнього панування, повертаючи нас до мультиплікаційної класиці начебто Futurama. Але і в сюжеті є свої філлери. Після непередбачуваного повороту сценарист йде обідати, а оповідання провисає на кілька годин з одноманітними завданнями, щоб спалахнути знову і розпалити згаслий інтерес гравців. Кінець настільки божевільний, що розповісти його було б справжнім злочином.

До честі локалізаторів Wheatley і GLaDOS звучать також, як і в оригіналі, і подекуди російська мова перевершує англійську версію гри. Що стосується точності перекладу, то він вдало зберігає майже 99 відсотків жартів оригіналу.

Кооперативний режим є своєрідним доповненням, а точніше продовженням основної гри. У ролі двох чарівних роботів P-Body і Atlas ви з другом можете розгадувати кооперативні головоломки. Система жестів у кооперативному режимі лише посилює загальний гумористичний ефект і на відміну від основної кампанії тут немає сюжетних провалів і затягнутих головоломок для подовження часу гри. Всі головоломки націлені саме на спільне проходження і координацію дій.



ВІЗУАЛЬНИЙ ОГЛЯД
Візуальний огляд базується на основних ознаках ігри і є доповненням до основного огляду.



Portal
2 - це вдале продовження оригіналу, що поступаються йому в складності головоломок і використанні фізики, але пропонує замість щось більше - кооперативний режим гри на двох осіб. Відмінний сюжет і гумор проекту розбиваються об занадто одноманітну механіку, філлери, відсутність множинних рішень, обмеження свободи, мале використання фізики і затягнутість ігрового процесу. Portal 2 може бути абсолютним шедевром тільки для тих, хто провів останні десять років у печері на безлюдному острові з Томом Хенкс. Всі інші повинні просто отримати задоволення від ще однієї хорошої гри з приголомшливими персонажами і сюжетом.







Автор: Ga[m]eR
Джерело: Shpiller.in



Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]